LÖRDAG

Så var det Lördag. Igår när Sebastian kom så köpte vi popcorn,godis och dricka också kollade vi på Idol och Circus möller, det var mys! På tal om Idol, jag tyckte det var bra att Elin åkte igår! Fast jag hade iofs inte brytt mig om det hade blivit Linnea som fick åka, tycker inte hon är så bra :s Menmen. Blev ganska sent igår, jag vaknade typ tolv men Sebastian ligger och sover fortfarande, den tröttisen! Fast han har ju jobbat hela veckan så det är väl kanske inte så konstigt. Har tänkt försöka få liv i honom snart tror jag.. Klockan är ju fasiken halv tre!

Fast innan jag väcker honom ska jag bara titta på honom en liten stund till, han är så förbaskat söt när han sover! Jag vill bara äta upp han ;9 hihi.

Kommentarer
Postat av: Frida

Har inga pengar på mobilen, men jag vet inte hur ni ska göra för att få det att funka. Spara och sen ladda om sidan med F5 så kanske det fungerar. Jag vet inte, svårt att hjälpa till härifrån :P

2010-11-13 @ 16:18:22
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback