SNART SKA..

jag åka till Vännäs, bussen går 19.40.. känns lite boring, men imorgon kommer Sebastian också är det ju helg då så jag ska egentligen inte klaga! Har prov imorgonbitti så det är därför jag måste åka ikväll, annars hade jag kunnat åka imorgonkväll med sebbe. Jag har pluggat som ett cp på provet idag, men jag känner mig fortfarande inte helt säker på det. Det är så jäkla många sidor att plugga på, så jag måste typ välja ut det viktigaste och plugga på det för annars kommer jag bara glömma allt. Men då är ju frågan, vad är det viktigaste att plugga på? Ja, jag vet inte. Jag har jätte svårt för att välja ut bara vissa saker, då känns det som att jag missar massa annat viktigt. Äsch, vad jag babblar. Bara att hålla tummarna och hoppas jag klarar det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback