JUST LAYING IN THE BED

Imorse när jag stod och diskade så skulle jag ställa ner en bestick i en sån där rund plåtburk som man kan köpa på ikea, haha ja iallafall.. Så råkade jag skära mig på en kniv som stod där i uppåt. Och jag lyckades skära mig typ just under tumnageln, jävligt lyckat ställe. Gjorde faktiskt inte så ont i början då jag just hade gjort illa mig men nu såhär efteråt så svider det som satan såfort jag nuddar i något. Så jävla drygt ställe att ha sår på :p Men nu ska jag sluta babbla om mitt sår haha, kanske inte så intressant. Anyway, ligger i sängen och kollar på simpsons.. Rätt så seg känner jag mig, blir nog en tidig kväll ikväll. Nu ska jag fortsätta kolla på tv och vänta på att klockan ska bli 21.00, Pensionärsjävlar börjar då :) missade det i måndags nämligen, tur att det går repriser :) Hoppas det är roligt! Ne, hare bra allihopa! Haha förresten, shit vilket ovanligt långt inlägg jag pallade skriva med tanke på att jag skriver ifrån mobilen :p haha, jaja hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback