IKSU

Kom till stan för inte alls så länge sen, sitter på iksu och slappar bara med lite godis och trocadero :) Sebastian, Theo och Jonas är och klättrar men jag kan inte se dom någonstans :P haha.. Får se om jag klättrar något ikväll eller om jag bara ska sitta här och njuta av mitt godis;b Vi skulle ju egentligen tagit en tidigare buss till stan så vi skulle hinna gå lite på stan men vi missade bussen med en minut typ så det fick bli en senare buss och direkt till iksu! Men men, det gör väl inte så mycket. Vi ska in till stan igen imorgon också, ska se bio och käka ute så det hinns nog med en sväng på stan då med :) Kanske skriver sen igen då vi kommit hem, om jag orkar :p Det återstår och se. Nu ska jag äta godis och kika efter grabbarna, hujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback