I HAVE BEEN BUSY IN RECENT

Shit :b Jag har fan inte skrivit något sen i fredags kom jag på. Dåligt av mig! Men har haft fullt upp med massa annat, Theo kom ju i söndags också :) Riktigt kul! Igår var vi inne i stan en sväng, käkade på Mcdonalds och köpte lite grejer :) Annars har vi bara tagit det lugnt, inte riktigt hunnit göra något speciellt än. Men på torsdag kanske det blir bio och klättring! Vore kul. Vet inte om jag är så mycket för klättring? men har aldrig testat så det är ju alltid värt ett försök iaf.

MMMM ÅHH, idag ska vi äta korvstroganoff till middag!! Har varit as sugen på det i flera dagar typ haha, så det kommer nog bli riktigt gott! *taggarrrr käk* :D Btw, fan vad Sebastian sover.. helt omöjligt att väcka honom också:s min lilla segskit! Ne nu ska jag forsätta försöka få liv i Sebastian och få i mig nån yogurt så magen blir glad! :) Hejhej.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad gör theo när han bara sover då? är sebbe frisk nu btw?

2010-11-02 @ 15:24:44
Postat av: mamma

Hej stumpan! Vad gott med korv stroganoff : )

Hälsa grabbarna från mig, kram Mamma

2010-11-02 @ 20:11:46
Postat av: Anna-Klara

Theo har alltid varit morgonpigg dessutom 13 år så han behöver knappast barnvakt av en storebror lite tråkigt för Jessica bara, Theo lär väl sitta vid datorn eller TV:n.



Theo har alltid varit lugn till skillnad från Sebben en skön kontrast mellan de två små liven :)



2 ggr har Theo vaknat runt 10 då var jag tvungen att kolla så han levde =)



Kram Mette mamma till Theo o Sebastian

2010-11-07 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback