HEMMA IGEN

Nu är vi hemma i Vännäs igen! Jag klättrade aldrig nånting:p Ja jag vet, jag är tråkig som inte testade. Men kände inte riktigt för det idag, haha.. nästa gång kanske! Om det blir nå fler gånger. Sebastian var då väldigt duktig tyckte jag! Han var som ett litet barn efteråt och tyckte det var jättekul :) Nu orkar jag inte skriva nå mer, lägger iallafall upp några bilder som togs idag.



pic 1; Jonas, Sebastian och Theo :)
pic 2; Jonas, Sebastian och Theo igen :b
pic 3; Jag och Theo, theo låtsas hälla dricka på mig, haha.
pic 4; Sebastian som klättrar

Kommentarer
Postat av: Mette

Jag och Sebastian klättrade tillsammans när han var en liten plutt hur kul som helst inget annat o vara rädd om än om Sebben är den som säkrar dig ;)



Sebben hade väldigt kul med att reta morsan (mig) som attan när det begav sig.



Bara att börja klättra Jessica kan en gammal tant som mig så borde en ungdom som dig klara av det mycket bättre =)



Fina bilder på er allihop



Kram Mette mamma till Sebastian och Theodor

2010-11-06 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback