FOOD POISONING

Jag har inte skrivit något sen i söndags, jag vet. Åkte till Lycksele i måndags, åt en dålig baugettekorv och åkte på en matförgiftning. Så jag har inte fått mycket gjort, bara legat i sängen och spytt och försökt sova fram tills idag. Idag känner jag mig mycket piggare! Fått i mig lite yougurt och det verkar som att jag får behålla det :)

Ne usch, inte kul alls. Aldrig mått så konstigt förut! Alltså helt sinnes, nu är första gången jag är uppe från sängen på 36 timmar! Skönt att man kan göra nånting igen iaf. Nu ska jag fortsätta försöka bli piggare, ett till glas yougurt och en varm dusch kanske hjälper på traven! Skriver sen när jag är helt återställd.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback