BAD UPDATE, I KNOW

Haha.. kände mig ba tvungen att göra ett snabbt inlägg, blir inte så mycket uppdateringar nu då Theo är här och grejer. Men jag ska försöka bättra mig! hehe:b Idag ska vi in till stan och klättra, blir nog en sväng på stan med :) Annars händer det väl inte så mycket, vaknade för en liten stund sen. Ska få på mig nå kläder snart och nån frukost.. mja. Det är typ det.. haha, roligare blire tyvärr inte!

Åh, jag är i såååå stort behov att färga håret! Har ungefär världens hemskaste utväxt.. tur det är vinter så man kan ha mössa på sig! :p haha. Ska höra med storasyster om hon snart har tid att hjälpa mig :) Tänk vilken tur att jag har henne, vad skulle jag annars ta mig till? :b

Jaja.. ne nu orkar jag inte sitta här längre. Blev ett inlägg iaf, hoppas Jennifer blir nöjd nu ;) haha. Hejpåer.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har tid i helgen!!! Nästa kurs börjar på måndag så det blir ett litet glapp i helgen då jag är helt fri! :)

2010-11-04 @ 12:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback