BACK ON TRACK

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Men jag har varken haft lust eller ork att sitta vid datorn på senaste. Jag trodde jag höll på att bli bättre i onsdags men ack så fel jag hade! Har mest bara legat hela veckan och mått piss.. Igår kunde jag inte somna för jag mådde så illa och var tvungen att spy hela tiden. MEN IDAG! Idag känner jag mig faktiskt piggare, och jag tror jag är helt frisk nu. Bara hoppas jag får fortsätta må bra nu, är ju helg och allt! Inte så kul att ligga sjuk då.

Iallafall. Idag åker jag och Sebastian till Vännäs :) Jennifer och Ulf ska till Umeå så vi ska snålåka med dom så vi slipper ta bussen, vilket känns himla skönt! Åh, juste! Vi (jag,sebbe,jennifer&ulf) har börjat se en skit bra serie! Det är typ värsta zombie serien.. Och jag hatar sånt som är läskigt egentligen men alltså den där serien är så sjukt spännande så jag kan bara inte sluta titta! Nog för att jag kollar bort eller gömmer mig bakom en kudde då det blir för läskigt ;] Ni som gillar skräck och sånt kommer nog gilla den! Men även ni som inte gillar sånt borde faktiskt ge det en chans och kolla. Jag var fast efter första avsnittet! Den har premiär nu i USA så alla avsnitt finns inte ute än. Har bara hunnit se fyra avsnitt, taggar Måndag då nästa avsnitt kommer ut! :D Lägger upp en liten trailer.

The walking dead



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback