BACK IN THE TOWN

Tjo alla glada. Nu är jag back in Vännäs! Sitter på bilden uppe på skolan och gör så lite som möjligt, började fixa med min nya tavla men de gick inte som jag ville så jag tog en paus.. men ska fortsätta snart istället och se om det går bättre då. Ibland blir jag så inne i det jag gör också tänker jag och överanalyserar allt så det bara blir en enda röra i huvudet på mig :p Men det ska nog gå bättre om ett tag. Måste bara vila tankarna lite, haha :)

Efter bilden har jag samhällskunskap, wey!! (not). Fast sen slutar jag och får gå hem :D Så det är ju ett plus iallafall! Också kommer ju sebbe hem idag med! Så jag ska inte klaga. Också äre ju heeeeelg :)) gud va skönt! Många plus ju :) woop woop!

Enda sugiga är att vårat internet i lägenheten har knasat :s Så jag kan inte sitta på internet något nu då jag är hemma för tillfället, får hoppas på att Sebastian kan fixa det ikväll då han kommer hem. My handy man! ;) haha. Jaja, hej på er. Nu ska jag göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback