KÖTTFÄRSÅS <3

Mmm!! :) Sebastian håller på göra köttfärssås och spagetti, blev en sen lunch idag :p Min mage kurrar så det ska bli gott med mat! Sen när vi har käkat ska vi fortsätta fixa och städa i lägenheten, har ju sagt upp den så det kan bli visning på den när som helst och då vill man ju gärna ha det rent och fint hos sig. Jag hoppas någon vill ta våran lägenhet snart så vi kan flytta.. Orkar inte 3 månaders uppsägningstid! Jag vill flytta nu ju! NU NU NU!

Men finns inte mycket att göra åt saken, bara att vänta och hoppas att nån hör av sig snart. Sen måste vi också gå och handla innan klockan blir för mycket, måste ha hem något gott tills ikväll :) Jag ska ha TV-myskväll ikväll! Massor med bra på tv ikväll ju. Top model, Ensam mamma söker, Veckans kanin (missade det i torsdags), också såg jag att filmen Och så kom Polly gick ikväll så jag lär väl slökolla på den klockan nio också.

Woho, nu är käket klart så nu ska jag äta! HEJ PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det finns visst saker att göra - RING TILL VÄNNÄS BOSTÄDER snart pleeease!!! Så får du åtminstone veta om nån står på kö - och om inte SÄTT UPP LAPPAR! Kom igen nu för tusan! ;)

2010-11-21 @ 20:55:39
Postat av: Jennifer

Det finns visst saker att göra - RING VÄNNÄS BOSTÄDER!!! Snart snälla du. Kolla om dom har någon på kö - och om inte SÄTT UPP LAPPAR! Kom igeen nu, visa lite driv! ;)

2010-11-21 @ 20:58:00
Postat av: Jennifer

Det finns visst saker att göra - RING VÄNNÄS BOSTÄDER!!! Snart snälla du. Kolla om dom har någon på kö - och om inte SÄTT UPP LAPPAR! Kom igeen nu, visa lite driv! ;)

2010-11-21 @ 20:59:09
Postat av: Jennifer

Oj då trippla inlägg :O

:)

Nåväl - You got the message :D

2010-11-21 @ 21:01:02
Postat av: jessica

ja men de ska vi ju göra! Men förutom de så äre bara att vänta på att nån ringer..

2010-11-21 @ 22:51:05
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback