SKIT TV!

Alltså Idol i fredags.. blir irriterad bara jag tänker på det. Jag förstår inte vad Minnah fortfarande gör kvar i tävlingen?! Hon är nog den sämsta idol-deltagare som tagit sig till Globen. Hon har ingenting speciellt utan är en typisk medelmåtta. Visst hon kan sjunga men hon låter ju som vem som helst. Till skillnad från Jay och Olle som har unika röster! Jag fattar inte hur Olle kunde åka hem framför Minnah?! Jag var helt säker på att Olle skulle gå vidare, Olle är ju grym! Han borde ha kommit till finalen istället för den där jävla Minnah! Åhh vad less jag blir. Linnea var också mycket bättre än Minnah men åkte ändå ut framför henne förra gången, också helt sick.

Nu måste ju Jay ta det här i finalen och vinna! Annars vet jag inte vad jag gör.. Minnah får bara inte vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback