TRAMPHÄST

Blä det sög ju, Sebastian blev just upphämtad av Jennifer&Ulf för att åka mot Lycksele. Bra iofs för att han fick åka gratis men tråkigt att han åkte tidigare än tänkt.. Men vi ses ju på tisdag, om inte på måndag redan om vi har tur! :) Har prov imorgon i arbetssätt&lärande, inte det roligaste ämnet. Jag hoppas att det kommer gå bra! *håller tummarna*

Helgen har varit jättemysig tillsammans med baby<3 Jag mår så bra av att vara i hans närhet. Ska bli så underbart med ny lägenhet, och snart firar vi 2år! 2år och ny lägenhet :D Allt är bara så perfekt nu. Och snart är det julafton, och att vi ska få fira den tillsammans gör mig alldeles pirrig och glad i hela kroppen. Längtar som ett litet barn tills jag får vakna upp bredvid dig (Sebastian) på julaftonsmorgon och veta att det är julaton, och 1år&11 månader för oss :) Hela dagen kommer bara vara mys mys mys myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback