:D GLAD

WOHO! Så jävla najs :D Vi fick tag på Lycksele bostäder igår och vi låg tydligen först på nån lägenhet som låg ute nu, så vi ska få se den ikväll och säga vad vi tycker! Jag hoppas den är fin så vi kan ta den :) Jag gillade planlösningen iallafall, men sen vet man ju inte hur själva lägenheten ser ut innuti. Iallafall, det känns superskönt att det äntligen börjar hända saker! :) Det gör mig bara ännu mer taggad på att börja packa och flytta!

Här är en liten bild över hur planlösningen ser ut, det är den gula. Fast båda ser typ likadana ut egentligen, förutom att den rosa är lite spegelvänd bara. Jag gillar att hallen är ganska stor och lång och att vardagsrummet är rätt så stort med! OCH att det finns en balkong där! Fasiken vad skönt det hade varit att ha en lägenhet med balkong.


Kommentarer
Postat av: BPG_lover _girl91

Snyggt ju! ta bilder och lägg ut sen! :)

2010-12-02 @ 13:32:34
URL: http://duelago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback