fredag:)

Godmorgon! idag är det freeeeedag :D gud va skönt! Varit kattvakt sen i söndags och idag är sista dagen plus att det är helg och vi ska hem till vännäs, de gillar vi! Nu är baby på jobbet och jag sitter mest och gör ingenting.. slökollar lite på tv, men det är typ bara skit den här tiden på morgonen. Har en del saker att göra innan vi åker hem idag.. måste städa lite här innan vi drar, plocka ur diskmaskinen, cykla ner på stan och köpa kattsand (är en ganska bra bit till affärerna) så de lär väl ta sin lilla tid, sen måste jag hinna packa,bädda sängen osv osv. Plus att jag måste GÅ sen till busshållplatsen där våran buss går ifrån, vilket tar typ ännu längre tid än vad det gör att cykla till stan, stress!

Men det ska nog gå bra bara jag tar tummen ur arslet och sätter igång snart istället för att sitta här :p Kan ju glädja mig med att det är hur fint väder som helst ute vilket gör att det inte känns så jobbigt faktiskt att cykla ner på stan och att jag måste gå till busshållplatsen :)
- sun is shining, the weather is sweet! -

 
Storebror&lillasyster :) sötaste katterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback