GODKVÄLL

Denna långhelg har varit toppen! I fredags tog jag bussen till Vännäs för att hälsa på Marina som jag inte har träffat på hundra år! Hon och Robin är ju småbarnsföräldrar nu för tiden så jag fick äntligen träffa deras lilla guldkorn Dylan som kom till världen för ca sju månder sen :) Världens sötaste unge må jag säga! Jag och Marina bestämde oss för att åka till Umeå och partaja lite där på kvällen, och det gjorde vi! Jäklar vad kul vi hade. Vi hann med både Olles och All stars, träffade på en hel del folk som man inte sett på länge så det var en riktigt trevlig kväll!
 
Lördag blev lugnare. Då myste vi med familjepizza och massa prat. Sent på kvällen var vi förbi
en fest i Vännäs, men vi höll oss nyktra. Kanske var världens roligaste människor på den festen btw!
Haha. Oj vad jag skrattade, sån underhållning. Väl på Söndag satte jag mig på bussen hem.
 
Idag bjöd mamma på påskmiddag, hur gott som helst. Fick även med mig så jag har matlåda till imorgon på jobbet. Skönt de! Slapp jag tänka på det :) Också såg vi ju på hockeyn såklart, Skellefteå tog hem guldet igen!!!! Så jävla fint! :D
Yes. Så har min påsk sett ut! Hoppas ni också haft en härlig påsk :)
 
Den goda påskmaten mamma bjöd på :) Mat i massooooor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback