FREE FROM WORK AND SHOES

Idag var jag tvungen att ta ledigt från jobbet då jag haft en del ärenden att göra här hemma i Åsele. Varit hos tandläkaren och kollat så tänderna mår bra, hunnit vara hos läkaren och gjort en hälsoundersökning, tog lite blodprover och sådär. Gud vad jag hatar att ta blodprov, är så jävla känslig när det kommer till sprutor. Också hann jag med lite annat viktigt som behövdes göras. Lunchade även med mamma, det var trevligt! :)
 
Var in på Nellys hemsida och hittade ett par sjukt snygga skor som kommer sitta som ett smäck nu när vi äntligen går mot varmare tider! Plus att dom fanns i storlek 35!! Så jag kunde inte låta bli att klicka hem dom. Även fast jag har sagt till mig själv att jag inte ska internetshoppa mer denna månad.. men Nu ska jag inte det, på riktigt!
 
Kunde.... inte.. låta.. bli.  Jag menar, koollaaaaa vad snygga de är!

Kommentarer
Postat av: Jörgen Granberg

Bryta benen skor. ;-)

Svar: haha nejdå! inte alls :)
Jessica

2014-04-14 @ 07:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback