KEXCHOKLAD OCH FINA VÄNNER

Godkväll! Sitter hemma hos kusinen Camilla och chillar sen några timmar tillbaka (älskar att vi bor i samma trapphus, nära och bra). Sandra och Lollo var här tidigare och hälsade på också. Dom bjöd på cocacola och kexchoklad :)
Typ hur länge sen som helst jag åt kexchoklad så det gjorde typ min dag, haha.
 
Imorgon åker min fina kusin till Norrland för att hälsa på lite vänner, och på fredag åker min bästa rumskamrat Anna också till norrland för att vara med sin pojkvän. Vilket betyder att jag blir ensam i lägenheten/trapphuset i fem dagar.
Men jag har ju Skorpan och Kattla som sällskap så jag överlever nog!
 
Måste strax gå hem och sova, ska upp tidigt imorgon och gå ner på stan för att göra lite ärenden. Hoppas det är lika soligt och fint imorgon som det var idag! Börjar få riktigt mycket vårkänslor nu. Vååååren, komsi komsi!
 
Här är den goooooda kexchokladen jag fick ;]]

Kommentarer
Postat av: Unni

SV: Men nu har den ju blivit fixad :D det tog ett tag men nu är jag rätt nöjd. Vi kan pilla lite med din blogg när jag kommer till dig :)

Svar: yey! kan vi det? :D vad glad jag blir! är så less på hur den ser ut just nu......
Jessica

2013-01-23 @ 23:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback