PRAKTIK OCH EFTERLÄNGTAD HELG

Äntligen helg! Jag har glömt berätta att jag fått praktik på ICA. Så nu jobbar jag åtta till fem varje dag :) Känns riktigt skönt att ha något att göra faktiskt! Så man inte bara går och drar benen efter sig. Har tänkt varje dag när jag kommit hem från ICA att jag ska uppdatera här men jag har varit så jäkla trött och slut på så jag har inte ens orkat
starta datorn :p Ska bli skönt att vila ut sig i helgen och hämta ny energi för veckan som kommer.

Ne, nu ska jag fotsätta titta på filmen som går på 3an. Snuten i varuhuset eller vad den nu hette.
Helt okej verkar den vara. Sen blir det mys med pojken och kissen min. Min lilla familj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback