BIG CHANGE

Godkväll. Det var inte igår. Känns som det var år och dar sen jag skrev här sist. Men jag har faktiskt
en anledning till att varför uppdateringen varit så dålig som den varit! ... *trumvirvel* Jag har
flyttat!! Jag har flyttat 90 mil hemifrån. Jag bor nu i Askersund. Ett ställe jag aldrig i hela mitt liv varit i.
Varken jag eller Sebastian. Men det känns jättebra och nu satsar vi på att så snabbt som möjligt få jobb!

Där har ni iallafall anledning till varför det varit lite bloggtorka. Jag har bara haft denna flytt
på tankarna de senaste två månaderna typ. Men nu är vi äntligen här och nu är det bara att köra!

Förövrigt så var det jätte jobbigt att säga hejdå till mina föräldrar och syskon då vi skulle åka. Grät
som ett litet barn när jag kramade mamma hejdå. Usch vad jobbigt det var. Men jag vet ju att dom
inte kommer att försvinna någonstans, dom finns ju där när jag kommer hem :)

Haha juste, såhär lät det när jag förklarade var vi skulle flytta för min lillebror 8 år ↓

Jag - Vi ska flytta till Askersund, det ligger nära Örebro.
Oscar - Va?! Varför ska ni flytta dit?
Jag - För att Sebastians familj bor där.
Oscar - Jaha. Men snälla, börja aldrig prata som dom
i Örebro för där pratar dom jätte konstigt!


Jag blev så full i skratt när han sa så. Min älskade lillebror ♥ Oj vad jag kommer att sakna dig.
Väx inte för mycket nu när jag inte är hemma! Och ta väl hand om mamma.

Och en sista sak! Såfort vi kommit i ordning och fått det klart här så LOVAR jag att bli
bättre på att uppdatera oftare. Så här kan jag ju inte hålla på! Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback