STRÅLANDE SOL

Wosh! Hej alla glada. Idag är det jättefint väder ute! 30 plus i solen, vindstilla, ingen snö nånstans och fåglar som sjunger för fulla halsar. Det är inte annat än underbart! Vi ska snart gå på ica och handla, uuuuutan jacka! Åh det är så skönt att slippa alla dessa jobbiga vinterkläder! :D

Klockan fyra kommer Sebastians lillebror och lillasyster hit med bussen. Dom ska sova här tills imorgon, ska bli mysigt. Jag och lilltjejen ska baka sockerkaka och måla naglarna! Blir tacos till middag så barnen blir glada, och jag med för den delen! ^^ Och imorgon blir det den så efterlängtade och omtalade chickenrace!! Yummi!


Kommentarer
Postat av: Unni

SV: ja, det blev inte så pjåkigt :)

hade tänkt sätta in nail hair först men det blir nog för risigt efter ett tag, så jag valde clip on istället :) det var skitenkelt, till min förvåning :P

2012-03-24 @ 15:12:45
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Hej!

Jag hittade din blogg på blogstart, så jag vill passa på att tipsa om en helt ny trafikbytessajt. Om man registrerar sig via länken (ibland kan man behöva klistra in den i ett nytt fönster) har man chans att få livstids gratis platina-medlemsskap (ungefär som VIP, de 100 första får det).

http://www.merbesokare.com/signup.php?2052

Hoppas du får en skön söndag! :)

2012-03-25 @ 10:45:55
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Mette

Bara måste fråga gillar bilderna hur mycket som helst på dig o Felicia och hennes BÄST I TEST tröja!



Hade hon på sig sin gula mössa hela tiden när hon var hos er?



Kram Mette

2012-04-06 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback