FILMER OCH SERIER

Hejsvejs :) Då var det ny vecka. Solen skiner och allt flyter på som det ska. Igår hade jag och tjejerna en filmdag, tror inte vi gjorde annat än att se på film hela dagen och kvällen. Det var mysigt! Började även se serien Pretty little liars, har sett reklamen på det på tv men aldrig riktigt varit intresserad av att se det. Men så såg jag första avsnittet igår och oj så spännande det var! Så det är något jag kommer fortsätta följa skulle jag gissa på.
 
Skulle vilja ha fler serier att följa, så om det är någon där ute som har några tips på bra serier så tipsa mer än gärna! Även filmtips tackas och tas emot :) Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite så man blir människa igen. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback