KATTUPPDATERING

Har inte skrivit något om katterna på länge. Dom små kissarna som hittades ute som vi bestämde oss för att ta hand om. Haft dom sen de var 2 veckor, vi var tvungna att nappflaskmata dom, pinka och bajsa dom osv. Gud så små dom var nu när jag tänker tillbaka! Helt galet vad dom har växt. Idag är dom 13 veckor och växer fortfarande för fullt!

I början var dom fem stycken. I lördags hämtades två av den familjen som skulle ha dom. Kändes lite sorgligt att lämna ifrån sig dom faktiskt. Kom en liten tår i ögonvrån. Har ju som blivit våra små bebisar :p Men samtidigt så visste vi ju från början att dom skulle lämnas iväg när de blev tillräckligt gamla. Funkar ju inte att ha fem katter själv, sex med vår stora kisse Smulan. Och ikväll ska Jennifer ta hem en, lilla kurry :) Ska bli spännande att se hur han går ihop med dom två katter hon redan har. Hoppas det går bra! Sen är det bara två kvar här, min Skorpan och Vilda. Skorpan ska såklart bo kvar här med oss :) Och Vilda ska få bo kvar tills vi hittat en bra ägare till den fina lilla tjejen!

Jag är så glad att just Skorpan blev min! Han är helt underbar. Och så himla fin! Min katt. Jag kan själv inte riktigt fatta det, så länge som jag tjatat om en kattunge och nu har jag en helt egen liten bebis! Som inte är så liten längre, men han är ändå min bebis och kommer alltid vara min lilla bebis oavsett hur stor han blir!! Hihi.

Anyway. Jag ångrar inte en sekund att vi bestämde oss för att ta hand om dom för tre månader sen.
Det har varit minst sagt tre händelserika och mysiga månader :)

Skorpan då han bara var några veckor :]



Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Så mysigt!

2012-01-15 @ 13:01:33
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback