EN SNABB UPDATE OM SENASTE

Oj nu har jag halkat efter som vanligt här i bloggandet. Ja vad är det som har hänt. Den 17e var vi på fest hemma hos Kim hela gänget, var riktigt trevligt! Lärde känna en ny tjej som hette Kajsa, super trevlig tjej verkligen. Sen den 18e, dagen efter var det födelsedagsfest för min kusin Sandra som fyllde 20! Också super trevligt!
 
Sen blev det ny vecka. Då gjorde vi sånt där tråkigt som man brukar göra på veckorna. Städade, gjorde en massa ärenden på stan, tvättade kläder, såg på filmer&serier, sökte jobb och typ sov. Sen kom den efterlängtade helgen som vi gått och väntat på! På fredagen blev det impulsfest här, och vidare utgång på Statt. Oj så skoj vi hade! Länge sen jag dansade så mycket som jag gjorde den kvällen. På lördag var vi bjudna på kräftskiva ute i Morgongåva hemma hos Mattias. Faktiskt min första kräftskiva jag någonsin är på! Bättre sent än aldrig ;) Hur som helst så var det också superduperkul :)
 
Också var det ny vecka igen. Idag har jag och Milla sprungit på stan. Kom hem med ett par nya jeans! Ett par skinny jeans till och med :o Vet inte vad det var som fick mig att stanna till vid dom smala jeansen då jag oftast väljer att gå i baggyjeans.. men jag testade ett par och slog till iallafall! Och känner mig rånöjd faktiskt :)
 
Anyway. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från de senaste festerna som varit.
De dyker upp inom kort! Tills vidare, så bjuder jag på en bild på mig själv!
 

Kommentarer
Postat av: Unni

Det är bra att du slog till och köpte skinny jeans :) du ska visa din fina kropp och inte gömma den i för stora kläder.

2012-08-28 @ 22:59:01
Postat av: They may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Vad fin du är!

Svar: Oj, tack så mycket :)
Jessica

2013-01-18 @ 21:52:53
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback