AFTONBLADET :o

Juste! Fick ett samtal idag mitt i all stress när jag var i Umeå, från Aftonbladet?! haha, tror ni jag blev lagomt chockad eller. Tydligen så hade dom läst mitt inlägg som jag skrivit om dom där nya Kellogs tresor flingorna med nougat i och tyckte det var bra typ, så dom frågade om de fick citera från min blogg till ett repotage om flingor :P Fick svara på en massa frågor om vad jag tyckte om dom osv. Också frågade de om jag hade kvar flingpaketet hemma och ville
ställa upp på en bild, de skulle skicka en fotograf isf. Men allt blev så tight med tid eftersom jag var i umeå.. så något foto blev det inte av. Lite synd, annars hade jag varit med i tidningen imorgon! Men några citat från bloggen är ju inte heller helt fel faktiskt :)

Nu - zumba hos Jennifer! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback