ARTIKEL

Hittade den här artikeln imorse då jag satt och läsa Aftonbladet. Och jag måste bara säga det, hur söt är han inte egentligen?? :D Erkänn, lite söt är han! Sitter där och ser värsta busig ut ju! haha.. :P Eller är det bara jag som tycker det?


 

Junrey - Snart kortast i världen

 

 

Junrey Balawing kan knappt gå själv och kan inte stå upp särskilt länge. Han måste tas omhand av sin familj och kan inte gå i skolan som sina tre småsyskon. Men en sak ser han fram emot:

 

Den 12 juni fyller han 18 år och då kommer han att överta titeln som världens kortaste man. Han petar då ner den nuvarande titelinnehavaren, 67 cm korte nepalesen Khagendra Thapa Magar, till en andra plats.

 

– Om jag blev världens kortaste man skulle det vara väldigt coolt, säger Junrey Balawing till The Sun.

 

– Han älskar när jag säger att han är världens kortaste man, då ler han av stoltet, säger hon.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback