BAKIS

Igår bestämde vi oss för att dricka lite (är ju trots allt motorveckan) så på kvällen tog vi några glas vin och myste hemma bara. Senare kom Robin och några polare till han hit och drack lite med oss :) Var trevligt! Typ första gången vi gör nånting i våran lägenhet :P När dom drog vidare så stack vi till Jennifer och Ulf för att fortsätta dricka där, där var även Johan, Diana, Elise och Mattias :) Vi hade det riktigt trevligt, tills att både jag och sebastian blev alldeles för fulla och drog hem :P haha, fail. Well well, tack för en bra kväll iaf :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vet att vi snackade om att kanske dricka några öl. Men jag känner mig inte så peppad på det just nu, får se hur jag känner sen efter jag har fått i mig nå käk. Känns ju att man va ute och drack igår, är inte den piggaste idag om jag säger så.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback