HEJ

Hallådär! For till stan en sväng igår, hittade dock inga snygga kläder men kom däremot hem med en ny sminknecessär, två par trosor, nagellack, leggings, två par strumpbyxor, fyra armband, puderborste, puder och concealer från Make up store också en till concealer fast ifrån Kicks  :) Sen efter en massa springandes på stan satte jag mig på bussen hem mot Åsele! Så nu sitter jag bara i åsele och degar, får se vad dagen/kvällen för med sig.. har då inget planerat så jag tar helt enkelt dagen som den kommer!



Frida,Victor&Fanny var förresten förbi och hälsade på mig i söndagskväll, det var riktigt trevligt :) Passade bra då Sebastian just hade åkt och jag kände mig lite ensam och uttråkad. Också var det ju ett stort plus i kanten att jag fick träffa Fanny! Alltid lika mysigt med bebisar :) hihi. Ne nu ska jag dra och göra något vettigt! Hujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback