HAPPY BIRTHDAY TO ME!

JAG FYLLER JU FASIKEN 20ÅR IDAG!! :D Vaknade imorse av att mamma kom in och sjöng ja må hon leva med ett litet ljus i handen och paket, mysigt uppvaknande! Dock inte lika mysigt för Sebastian som hade försovit sig eftersom hans iphone aldrig ringde imorse och var tvungen att rusa upp ur sängen och iväg till jobbet! Läste sen på aftonbladet att det tydligen blivit värsta iphone buggen och det är massa iphoneägare som försovit sig idag.. :p

Jaja, nog det det. JAG FYLLER ÅR IDAG! Har hittills fått ett nagelset med massa bra och nödvändiga saker i så ikväll ska jag fixa naglarna! Och två stora flaskor schampo&balsam som jag älskar, en lampa till vardagsrummet, tjocksockar och nya varma vinterskor (vilket behövdes!). Dom är till och med ganska snygga! :D

Senare på dagen knackar det på dörren och när jag öppnade hade jag fått ett blommogram, blev jätte fundersam och undrade vem tusan det var ifrån. Så när jag öppnade så stod det "Grattis på 20årsdagen älskling önskar Sebbe" på ett fint litet kort och världens finaste bukett var det med 11 rosor, glitter/snöspray och ett hjärta :) Har jag inte världens underbaraste pojkvän så säg!! ♥


Kommentarer
Postat av: Unni

Ja, vi har sms:at lite och hon sa att hon skulle åka iväg under Februari, men skulle kolla det så jag kommer när hon är hemma :) förhoppningsvis återkommer hon. Brukar ju bli så att man planerar något och sen kommer hon inte tillbaka med de sista detaljerna haha :P

2011-01-03 @ 15:49:14
URL: http://yourainagain.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback