VILL HA!

Satt och klickade runt lite på internet igår, hittade en del snygga kläder som jag bara måste ha! Bland annat dom här fyra plaggen :) Gillade alla jättemycket! Åhh, vad jag vill ha dom! Blir nog att försöka ta sig till Umeå den 25e då jag får lön och handla lite! Har jag tur kanske jag hittar nått av de jag tittat på :)

Jag är på shoppinghumör! Det var typ hundra år sen jag köpte något känns det som.. haha, fast det var det inte nu när jag tänker efter :P Men ändå. Man känner sig så glad och nöjd då man köpt något som man trivs i! Så nått nytt blir det den 25e iallafall :D Det förtjänar jag! .. varför vet jag inte riktigt, men vi säger så bara, det känns bättre så :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback