IDOLSNACK

Supernatural har väl alla hört talats om nångång, en grupp som var populär runt 2001-2003. Men inte hade jag nån aning om att det var Linda från Idol som var en av tjejerna i gruppen?! Dom har ju tydligen hittat nu (eller några veckor sen) att Linda som kommit med i tävlingen och som är typ tittarnas stora favorit är en av de föredetta medlemmarna i Supernatural. Jag blir faktiskt lite lätt irriterad när jag läser det på aftonbladet. Jag menar, hon har ju redan haft och fått prova på karriär, hon har ju redan fått uppträda för publik/folk i flera år och är säkert inte alls lika nervös som alla andra då hon går upp på scen. De andra har ju inte haft någon karriär förut?

Jag menar.. det är ju självklart att hon har en stor fördel med tanke på hennes erfarenhet av sång, uppträdande osv. Klart folk uppfattar henne som lite bättre än de andra, men är det så konstigt då? Ne, hon är bättre för att hon kan och varit med förr, she knows what to do. Jag tycker nästan att hon inte borde få vara med i Idol, hon har ju redan haft sin karriär och den sket sig. Visst, hon är jäkligt bra men jag tycker inte att det är rättvist mot dom andra. Aja, låt bara någon annan vinna än hon så är jag nöjd! Nu är maten klar, hejdå.



Där på första bilden till vänster har vi Linda
och på andra bilden har vi Linda igen ifrån Idol.




Kommentarer
Postat av: Frida

Fast isåfall borde inte Geir få vara med heller, han har ju till exempel vunnit finska melodifestivalen tidigare osv.. http://www.geirronning.com/?category=2

2010-10-06 @ 22:20:32
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback