GE MIG TRÖJANNN:(

Då var både Biggest loser och Top model slut. Danny vann biggest loser och det tyckte jag var bra! :D Jag tyckte nog fan att han skulle vinna! Helt sinnes vad mycket dom går ner i vikt. Top model var också bra, ingen tjej som jag tyckte verkade speciell, men måste få se mer av dom! Taggar iallafall nästa avsnitt som inte är förren på måndag:( menmen, jag klarar mig.. haha. Är ju så mycket annat bra på tv ikväll, imorgon börjar tex. Sveriges skönaste familjer och på onsdag börjar Bonde söker fru(!!!!) :P haha, jag är sån nörd. Juste, Max var förresten också förbi och hängde en stund :)

Danny som då vann Biggest loser ikväll. Före&efter :O

Alltså åh jag tror jag blir knäpp.. jag ska inte sitta och titta på kläder här på internet när jag inte ens har pengar, men ändå gör jag det. Och nu har jag hittat en skit snygg tröja, jag är helt kär i den! MEN, den kostar 1299:- ... Ska önska mig den i julklapp och se vad tomten kommer med, jag vill ha så mycket saker! Tomten gör mig rik :o

22.00 - Lite sällskap

Snyggjävlatröjan:O jag vill ha den så galet myckkeeeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback