HÄRLIGA JULAFTON

Dagen har varit alldeles super! Och att jag fick fira julafton tillsammans med Sebastian var helt underbart! Plus att vi firar 1år och 11månader idag också <3 Iallafall, dagen började med att vi klev upp imorse och åt julfrukost med hela familjen, tomtegröt,julskinka och annat gott. Sen efter vi hade smält frukosten och gjort oss fina så åkte vi till Henriks föräldrar där hela tjocka släkten väntade. Vi åt jättegod mat och hade det trevligt! Och jag är så jäkla nöjd över mina julklappar som jag fick :D Fick en bärbar dator som jag önskat mig, trodde aldrig jag skulle få det så jag blev jätte chockad och glad! Började typ nästan gråta då jag såg att det var en dator, så glad blev jag :p SÅ NU ÄR JAG ÄGARE TILL EN BÄRBAR DATOR :D woop woop!! Fick även saker som;

- presentkort på Make up store och Kicks
- smycke till mitt berlockarmband
- lite tillbehör till datorn som jag fick
- en asbra hårspray (som luktar apgott)
- en tshirt som jag jätte länge velat ha
- en crimpwell som jag också önskade mig
- en klocka som jag också önskade mig

så jag känner mig verkligen supersupernöjd! :)) Och jag känner mig även jätte nöjd med presenterna som jag gav bort. Gav Sebastian ett armband som han blev jätteglad för! Ska försöka ta lite kort på mina presenter nåndag snart och visa hur allt såg ut, och en bild på Sebbes armband :) Kanske kommer upp några bilder från själva julaftonsfirandet sen också, tog dock inte så många bilder.. Men nån bild fick jag iallafall. Åh juste, en grej till! Mamma&Henrik hade köpt ett kinect till hela familjen som en julklapp också, så hela kvällen sen vi kom hem har spenderats framför tv'n :p Mja, nu orkar jag inte skriva mer. Hujj&God Jul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback