rent:D

Wosh! Nu är det strålande rent i lägenheten :D gud så skönt att man har gjort bort det och nu är det äntligen rent och städat! Vi har torkat ur kylskåp och skafferi, torkat alla skåpluckor, diskat upp allt, tvättat, STORstädat hela badrummet, dammsugit och skurat hela lägenheten, och typ dammtorkat allt. Clean apartment - i like! Nu händer det inte så speciellt mycket, slappnar av efter allt städande. Kollar lite på biggest looser och älsklingen min gick över till Jonas en sväng. Åhjuste, Kit (sebastians bror) kommer på Torsdag :D om det inte blir några ändringar.

Igår hade vi besök av frida och vicce en sväng sen var max förbi också och sa hej, trevligt med lite besök! Är så sällan vi får det :p Har förresten fått en tid att fixa naglarna hos frida i stan imorgon. Så jag tar bussen till umeå direkt efter skolan och drar hem till henne :) Skönt att äntligen få åka och fixa igen! Känns som att de behövs!

22.00 - so you think you can dance!



Kommentarer
Postat av: jessica :D

Tjing gumman!

Nu kan jag ha sten koll på dig : )

Kram mamma

2010-09-01 @ 18:57:15
Postat av: Frida

vi får ta och umgås snart igen tycker jag, biiiomys! :) kram

2010-09-02 @ 17:30:52
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback