usch

..vilken jobbig hicka jag fick! finns inge jobbigare än att ha hicka, och när det typ gör ont i hela bröstkorgen varje gång man hickar. Menmen. Idag skulle jag egentligen ha bild på morgonen men jag ringde min bildlärare och frågade om jag kunde jobba hemma eftersom jag hade min tavla hemma lix och jag behövde ingen hjälp, så det var okej tyckte hon! Kändes skönt somfan, var enda lektionen jag hade idag så då slapp jag gå upp till skolan överhuvudtaget :D  Så efter jag hade snackat med min lärare så gick jag och la mig och sov igen, &FAN VAD SKÖNT DET VAR ATT FÅ SOMNA OM!!

Målat lite på min tavla idag, inte länge kvar nu tills den är klar :) Slänger troligtvis upp en bild på den då jag är färdig. Taggar sjukt att få klart den så jag kan börja på något nytt :) Har så mycket ideér i mitt huvud som jag vill förverkliga! Idag blev det kycklingfajitas till middag. Nog för att vi åt det här om dagen bara men det är ju såå himla gott, så jag klagar inte. Helgen blir lugn, blir kvar hemma i vännäs. Ska fortsätta att fixa och dona i lägenheten så det är fint här då svåger kommer och hälsar på! Sebastians storebror Kit ska komma och hälsa på oss snart, kommer nog bli riktigt kul. Vi har aldrig träffats förut så det blir spännande :P hoho

..ne nu tycker jag att min hicka kan försvinna!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback