NEMEN HEJ

Fick en snilleblixt och tänkte för ovanlighetens skull skriva ett litet inlägg i brist på annat att göra.
Är kattvakt hemma hos Jennifer och Ulf till deras tre små grisar, dom är i Turkiet och har
det bra och då är det väl klart att lillasyster ställer upp och ser till att kissemissarna får
mat och sällskap så länge :) Har varit här sen i onsdags och åker hem till Åsele igen i
övermorgon, så har varit här i en vecka exakt då. Börjar sakna min egna
kisse otroligt så det ska bli skönt att åka hem, lilla skorpan ♥
 
Har en hel del grejer som jag väntar ska komma med posten, delvis den här
superfina klockan som jag bara tokälskar! Fastnade för den på en gång och ett
klick senare var den min :) Vill att den ska komma nu nu nuuu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback