DET VAR INTE IGÅR!

Hej på er. Usch får nästan ångest när jag inser att jag inte skrivit på två veckor och fem dagar... illa. Men jag har varken haft lust eller ork att blogga helt ärligt. Har tänkt i flera dagars tid att jag ska ta tag i det och iallafall skriva ett litet inlägg om att jag tänkt lägga bloggen på is en stund och komma tillbaka när jag har mer motivation. Jag sitter knappt vid datorn längre. Använder mest telefonen till allt :b mobilnörd.se

Jag tänker nog trots allt inte lägga bloggen på is, men jag kommer nog inte heller att uppdatera så ofta som jag gjort förut. Jag kommer skriva ibland, ibland oftare ibland mer sällan. Så är det! Blir inge kul när man nästan känner att det är ett måste att uppdatera sin blogg, utan att man egentligen vill uppdatera. Så nu tänker jag skriva när jag vill skriva! :) Och strunta i ångesten och det dåliga samvetet som kryper på när jag vet att jag inte uppdaterat tillräckligt ofta!


Hur som helst. Jag tycker det är jätte kul att vissa fortfarande ens går in och kikar på min blogg!
Även fast jag knappt skriver längre. Massa kärlek till er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback