ADELE LAURIE BLUE ADKINS

Den här kvinnan är något extra! Hon är så bra så jag nästan inte förstår det själv. Hennes röst
liksom etsar sig fast i mitt huvud. Skulle kunna lyssna på hennes ljuva stämma dag in och dag ut.
Får rysningar genom hela kroppen varenda gång jag playar någon av hennes låtar. Underbara fina Adele.

Jag vet att jag redan gjort ett inlägg förut om Adele. Men jag var tvungen att göra ett till! Kan inte få nog av henne! Haha. Okej, jag vet. Jag börjar kanske bli lite besatt, men hey! Jag menar, kvinnan är ju fucking amazing!


Kommentarer
Postat av: Unni

SV: jag köpte mitt här :)



http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions

2012-03-25 @ 16:15:05
Postat av: Amanda

Ja, det blir lite mer rörelse i stan då :)

Jaha, vad kul! Vart har du fått praktik då? :)



Jag jobbar på ett ställe som heter Abigo i Askersund, vi gör kompresser för sårvård bl.a.

2012-03-27 @ 21:02:48
URL: http://mandiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback