EN TUR TILL ÖREBRO

Hejhejhallå. I torsdags tog jag och Sebastian tåget in till Örebro för att luncha med hans mamma och lillasyster.
Vi åt på ett ställe som hette Gröna Grodan där dom hade jätte goda sallader och mackor! Sen gick jag på stan
en sväng. Blev helt till mig när jag hade tillgång till så många olika affärer! Fanns ju alla möjliga coola
affärer som jag aldrig hört talats om som inte finns i Norrland.

Kom hem med två nya tröjor (älskar dom!!), två kjolar, en ring, ett par örhängen, galgar och
en ny sockerkaksform! Tänkte leta upp bilder på allt och visa, hittade allt förutom ena tröjan och
örhängena. Lite synd, menmen. Visar det jag kan då! :) Skönt med lite nytt i garderoben må jag säga!!

Jag ids inte lägga upp bilder på galgarna och sockerkaksformen :p

Ni vet förmodligen redan hur dom ser ut ^____^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback