HEJDÅ NORRLAND

Hej mina vänner. Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till Askersund. Taggar inte elva timmar på tåg, tack och lov att jag har datorn med mig och massa bra film :) Min vistelse hemma i Norrland har varit trevligt. Hann med att träffa familjen och fira mamma på morsdag. Hann även med att träffa min barndomskompis Angelica som jag säkert inte träffat på över 1½ år. Vi gick ut och lunchade tillsammans och hade en hel del att prata om :) Himla kul! Sen var jag även till Vännäs och träffade min fina Marina och hennes pojkvän Robin. Har alltid lika kul när jag är med den tjejen! Hon är bra underbar hon! :) ♥ Vi var upp på Liljaskolan och träffade våra gamla lärare, det uppskattades kan jag lova! Gud vad chockade och glada dom blev över lite besök :)

Klockan nio imorgonbitti får jag äntligen krama min kissekatt igen! SOM JAG HAR SAKNAT HONOM! Helt crazy vad man kan sakna en katt. Tror nästan jag kommer gråta när jag får se han igen, utan att överdriva :P Well well. Nu ska jag sätta igång någon skön rulle och äta chips!

Hejdå Norrland, see you soon!!


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: have2have! :)

2012-06-05 @ 08:01:17
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback