SALA FESTIVAL OCH KIKA PÅ LÄGENHET

Godmorgon! Idag är jag uppe med tuppen, för ovanlighetens skull. Länge sen jag klev upp såhär tidigt. Men jag och Anna ska iväg och kika på en lägenhet klockan tio så där har ni anledningen, i vanliga fall hade jag legat och snarkat som en gris vid den här tiden :P Igår satte Sala festivalen igång, vi var ett litet gäng som var här hemma hos Milla och förfestade sen drog vi ut på stan och fortsatte röjja :) Blev kanske en eller två öl för mycket där på slutet men jäklar så kul vi hade! Ska nog försöka ta det lite lugnare ikväll. Fast jag har en tendens att inte kunna ta det så lugnt, även fast jag intalar mig själv att göra det så slutar det aldrig så.. haha. Men man lever ju bara en gång! Eller hur?! :D
 
Oh, btw! Fan vad gott det är att käka på fyllan. Fyllekäk måste vara det bästa käket! Igår när vi kom hem hade vi lite tomt i kylen men jag tog det som fanns och det slutade med att jag åt mackor med potatissallad och chips(!??) på. Godaste mackan jag ätit någonsin! Undra om jag skulle tycka så idag om jag åt en nu.. tveksam. Haha. Ne hörrni nu ska jag göra mig redo för lägenhetsvisning! Ha det awesome, för det ska jag ha! PUSS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robban

Det var en helt underbar kväll igår!! :D
och jaa! Du har ju en tendens att alltid få i dig lite extra!! :D Men det är helt okej!! Som sagt, man lever bara 1 gång! ;D Men man kanske borde ta och tänka på hälsan lite också! XD

*Kram*

Svar: hihi ja, det var riktigt kul igår! haha jag vet, men det blir lätt så när man är liten och heter jessica.... XD äsch, hälsa? vad är det? :P krams!
Jessica

2012-07-27 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback