HEJDÄR

Som sagt blir det inte så mycket uppdateringar nu eftersom min dator är trasig. Känns inte lika kul att blogga från Sebastians dator :P Har ju alla bilder osv på min dator. Ska skicka in den på lagning nu till veckan. Jag hoppas verkligen bara att alla bilder och sånt är kvar på datorn när jag får tillbaka den.. annars blir jag ledsen! Har typ hela mitt liv där :P

Aja. I lördags hade jag egentligen tänkt att ta det lugnt hemma bara men så fick jag sms från Jennifer klockan nio på kvällen "ska du med ut ikväll??" Och så blev det! Värsta impulsiv kände jag mig! Haha. Slet på mig en klänning och lite smink och drog bort till Jennifer och Elise. Drack lite där och sen gick vi ut på hotellet :) Kvällen var riktigt trevlig, även fast det blev lite dispyter där på slutet. Tack alla som var med!

Firade även min födelsedag i fredags, fyllde egentligen år i tisdags men eftersom det var på en vardag så var det lite svårt för alla att komma osv. Så vi tog firandet på fredagen istället! Och det var himla mysigt. Åt världens godaste smörgåstårta, kladdkaka och massa bullar! Också fick jag såklart öppna paket :) Jag fick en ny skin till min bärbara(!!!!) jätteglad blev jag! En parfym, hårspray och värmeskydd till håret, ett minneskort till mobilen, en skitsnygg necessär, massor av smink, två klänningar och en JÄTTE mjuk filt. Går inte ens att ta in hur mjuk den är, man typ dör lite när man tar på den :P Helt allvarligt alltså. I love it, i love it, i loooove it!



Kommentarer
Postat av: Lina

vad du är fin! :)

2012-01-24 @ 12:15:15
URL: http://liinao.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback