MIN DATOR OCH HELGEN

Woop woop! Kan äntligen sitta vid min egna dator igen! Och allting var dessutom kvar på datorn :D
Jag som var så himla orolig att något skulle försvinna med min otur, men icke sa nicke :)

I fredags tog jag och Sebastian bilen till Umeå för att hälsa på Emelie och Stoff över helgen. Det blev en riktigt lyckad helg. När vi kom dit så drack vi lite vin, åt chips och annat gott, snackade skit osv. På lördagen gjorde Emelie jättegod mat som hon bjöd på, hasselbackspotatis och porterstek med vitlöksbröd och ångkokta wookgrönsaker. Smaskens! På kvällen drack vi och lekte lite lekar, spelade spel och så :) Blev lite för mycket alkohol kanske men kul hade vi!

Och glömsk som jag är så tog jag ju inte med mig kameran, även fast jag tänkte hela tiden
"glöm inte kameran, glöm inte kameran!". Typiskt! Jag som hade tänkt ta massa bilder..
Jaja. Nu ska jag gå och börja med maten, det får bli hamburgare idag! Mmm!


Kommentarer
Postat av: iiiden

lät som en asnice helg du!:)

2012-02-01 @ 12:54:07
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

fin bild :)

2012-02-11 @ 21:44:22
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback