JAAA ÄNTLIGEN! VILKEN LYCKA <3

Åhh vad jag är lycklig! I förrgår började nya säsongen av Parenthood sändas i USA :D Som jag har längtat! Så igår precis innan jag och Sebastian skulle gå och lägga oss kom vi på att vi var tvungna att ladda hem första avsnittet och se det, klockan var egentligen alldeles för mycket för att börja se på nånting. Men vi var så himla ivriga och kunde bara inte låta bli! Vi har ju trots allt väntat i mer än ett halvår på att få fortsätta se det.

Efter avsnittet var jag hur glad som helst i hela kroppen. Bara av att äntligen få se på Parenthood igen. Att en serie kan göra så mycket. Alltså det är helt sinnessjukt vad bra det är, ni som inte har sett det har verkligen missat något!!

Utan tvekan bästa serien!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har inte ens hört talas som den, men måste ju se iaf ett avsnitt för & se om den verkligen är så bra :) ^^

2011-09-16 @ 18:44:56
URL: http://klaraochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Ja jag får göra de :D Själklart, måste se från allra första början annars blir jag bara sur när jag inte fattar någonting :P

Tycker de är kul att hitta nya bra serier!

2011-09-16 @ 19:15:33
URL: http://klaraochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Haha ja jag hör de du e helt såld på den! Men de som du berättar om den så måste den ju vara bra. Längtar tills jag får se första så jag får se om den verkligen är så bra :D

2011-09-16 @ 20:24:57
URL: http://klaraochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback