IT WAS FUN UNTIL I LOST IT

Jag hade jättekul i lördags, vi började kvällen hos Jennifer och Ulf och sen drog vi ut på hotellet och fortsatte festa! Det var verkligen en skit rolig kväll tills vi var på väg hem och jag blev dyngrak och odräglig.. Usch vilken ångest jag hade när jag vaknade på söndagmorgon, jag grät och grät och ville bara sjunka genom marken. Hela kvällen var ju så jäkla bra och rolig tills den sista halvtimmen då jag flippade ur totalt. Jag minns knappt hälften av allt jag gjorde och sa.. gud jag känner mig så himla pinsam. Men jag bad alla om ursäkt dagen efter över hur jag hade betett mig och det var lugnt och så. Men alltså snacka om pinsamtjej.com!


Kommentarer
Postat av: Milla

Det kan ju hända alla om det blir lite för mycket alkohol, men jag fattar inte vad du har lyckats med? (fingret?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback