LÖRDAG = ÖL

Sebastian är på bolaget och handlar lite inför kvällen. Vi har blivit bjudna på middag ikväll hemma hos Jennifer och Ulf så vi ska dit senare och käka gomat och dricka öl. Blir nog riktigt trevligt, spela lite spel och så :)

På tal om något helt annat, jag håller fan på att frysa ihjäl i den här lägenheten :P Ändå har vaktmästaren varit upp en gång och fixat/kollat på elementen, och enligt honom skulle det bli varmare inom kort men jag tycker det fortfarande är lika kallt här. Men men, förhoppningsvis kommer värmen igång snart!


Kommentarer
Postat av: Marina

HAH jajjemän, det kommer bli asnice!

jag taggar!

Vi ska hitta en stor 2a, jag har redan inrednings planer! :) HHA

2011-02-07 @ 20:59:22
URL: http://duelago.blogg.se/
Postat av: Frida

kan du inte ta lite bilder o visa hur lägenheten ser ut? :)

2011-02-09 @ 11:29:20
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback