MJAAU

Sitter i Jennifer och Ulfs lägenhet och tar det lugnt, dom är i Paris sen i torsdags och kommer hem imorgon natt. Måste erkänna att jag är a little bit jealous på dom :P Paris är säkert jättefint! Jag vill också åka dit!! Vi är iaf här och tittar till katterna, ger dom mat och så. Tror nog att vi sover här inatt, så får katterna sällskap hela natten. Då blir dom glada, dom små liven! Jag får så dåligt samvete då jag lämnar dom :P Ne kanske man ska ta och börja göra sig iordning för att gå en promenad ner till centrum och handla någon middag och nått gott att ha tills ikväll (ofc!!). Har en hel del filmer som ligger på datorn och väntar på att bli sedda, så det lär ju bli någon film ikväll! Men nu kan jag inte skriva mer för nu ska jag klä mig.. usch jag är inte taggad. Är ju en sån jäkla bit att gå :P

.. kollade just ut ur fönstret, shit vad det snöar? Vafan är det här, jag som trodde våren var på väg. Jäkla skitvinter!

'
sötkissarna!


Kommentarer
Postat av: malin

tack så jätte mycke vännen :D

2011-02-13 @ 15:31:30
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback