HOPPAS NI OCKSÅ HAFT EN BRA JULAFTON

Haft en supermysig julafton! Är så glad att Sebastian kunde fira med oss i år igen ♥ Jag känner mig väldigt nöjd med mina julklappar, och dom julklapparna vi gav. Gav Jennifer&Ulf en bröllops-planeringsbok. Dom ska ju gifta sig i sommar så den uppskattades! :) Storebror fick ett par tofflor som han hade önskat sig och lillebror en spargris, en screamask och en film. Själv fick jag en android mobil, underkläder, smink och nagellack, presentkort, pincett, målarduk, penslar och färg, ett stativ, nya rakblad, ett halsband från Rock By Sweden och lakan. Också ett superduperfint armband från Rock By Sweden som jag fick av älsklingen :) Gud så fint det är! Ska försöka ta en bild på det sen så ni får se.

Och om nio dagar fyller jag 21! Då blir det fler paket OCH TÅRTA! Jag ska be mamma göra smörgåstårta, mmm! Så jäkla gott! :D Jag önskar mig skins till datorn, skal till min nya telefon, och pengar typ.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

jag hade en jätte bra julafton :D

allt bra med dig ikväll då? :) kram

2011-12-25 @ 18:20:40
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback