FUSKAR LITE MED BILDERNA

Vet att jag sa igår att jag skulle fota kläderna jag köpt, men så kom jag på att jag kunde ta bilderna från internet och lägga upp bara. Bilderna från internet blir mer rättvisa mot kläderna dessutom än om jag skulle fota dom själv. Tror jag? Fast jag såg nu att tröjan jag köpte på H.M inte fanns uppe på deras hemsida, så den får jag väl ta och fota ändå i guess. Likdant med strumbyxorna. Men jag tror nog jag gör det imorgon, klockan är så sent nu. Här är iallafall de andra jag köpte ↓

Också blev det en till likadan klänning
fast i svart :) Gillar dom jättemycket!


Kommentarer
Postat av: Storlek Medium

SV: det är väll bara jag som tycker det är skitsnyggt med en rak kroppsform :P men bra att du är nöjd med dina ;) för tro mig, det är inte roligt att vara så missnöjd med sina höfter som jag är.. Det är ju typ den enda kroppsdelen man faktiskt inte kan ändra med kirurgi.

2011-08-29 @ 17:05:12
URL: http://storlekmedium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback