buhu:(

Nu har Sebastian åkt :( Känns ruskigt tomt i lägenheten.. blä det suger att han inte är här! Hoppas bara jag lyckas somna i nån ordning fast jag är själv. Vill bara att det ska bli imorgon så jag kan gå till skolan och tänka på något annat än hur tyst och ensamt det är här, och hur mycket jag saknar sebastian..

Så ikväll händer det inte mycket.. ska se på Ensam mamma söker klockan åtta och tjocka i mig chips och dricka i min ensamhet och tycka synd om mig själv.. haha.. sådeså! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Frida

En kväll är det ju bara skönt att va ensam, men efter någon dag börjar det bli riktigt trist. Men det går nog fint TP ;) som sagt får du komma hit o ha tvkväll med mig hah

2010-09-12 @ 19:57:17
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback